четвер, 5 лютого 2015 р.

Екс-віце-спікер і двоє колишніх депутатів-«свободівців» – мобілізовані і йдуть воювати


Віце-спікер Верховної Ради попереднього скликання Руслан Кошулинський разом зі своїми побратимами, колишніми нардепами від ВО «Свобода» Маркіяном Лопачаком та Олексієм Кайдою перебувають на Яворівському полігоні – вони отримали повістки і були мобілізовані на фронт.
 Про це сьогодні під час брифінгу на Яворівському полігоні повідомив начальник Академії Сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, генерал-лейтенант Павло Ткачук. «Як і всі мобілізовані, вони пройдуть 26-денні навчання, а потім їх відправлять у військові частини», – зазначив він.
 «Поки що я перебуваю на Яворівському полігоні, де разом із товаришами поновлюю знання, які здобув під час строкової служби наприкінці 1980-х років. Тоді я був навідником гармати.      Це моя військова спеціальність. Тож і цього разу ще у військкоматі я попросився в артилерію Сухопутних військ. У парламенті ми намагалися подолати режим Януковича. У війні з Москвою – режим Путіна. Сьогодні це – моє завдання», – наголосив він.
  Про майбутній розподіл і час, коли це станеться, Руслан Кошулинський поки що інформації не має. Лише знає, що найближчий місяць проведе в навчальному центрі, а далі все залежатиме від рішення командування.
  На харчування Руслан Кошулинський не скаржиться – каже, що «їсти можна».
«Одяг, спорядження… Все, що потрібно за списком, нам видали. Тож служитиму»», – підсумував віце-спікер Верховної Ради попереднього скликання.

Немає коментарів:

Дописати коментар