неділю, 2 серпня 2015 р.

- Сьогодні Голова Буської РО ВО "СВОБОДА" Богдан Гринишин  разом із депутатом Львівської обласної ради Володимиром Чехутом ,заступником голови Буської РДА свободівкою Наталею Сервило ,громадською організацією "Яворина" взяв участь у традиційному вшануванні Маркіяна Шашкевича на Білій горі що біля села Підлісся який прагнув, аби в Україні можна було розмовляти українською мовою, писати українською, застосовувати її в державних органах. Його бажання, як не прикро, актуальне і досі. , Знаходяться "доброзичливці", "патріоти"-перевертні і "діячі" які переконують, що виторгувати питання мови та історії - це вихід для України. Але це лише на півзаходи, які ні до чого не призведуть… Нам потрібно не лише пам'ятати таких великих захисників національної ідеї як Маркіян Шашкевич, а й наслідувати їх.

1 коментар:

  1. Хороші статті, Ви чули про пана Бенджаміна, електронна пошта: 247officedept@gmail.com - Контакт WhatsApp: + 1-9893943740 - хто працює з фінансовою службою, вони видають мені позику в розмірі 95 000,00 доларів для запуску мого бізнесу, і я плачу їм щороку ось уже два роки, а у мене ще 2 роки, хоча мені подобається працювати з ними, оскільки вони є справжніми позикодавцями, які можуть дати вам будь-яку позику.

    ВідповістиВидалити