вівторок, 2 грудня 2014 р.

Газета «Експрес» затягує розгляд справ, не з’являючись на судові засідання

1 грудня 2014 року у Франківському районному суді м. Львова мало відбутися слухання двох справ за позовом члена Політради ВО «Свобода» Ірини Сех проти газети «Експрес», однак представники відповідача не прийшли на засідання. ВО «Свобода» вважає, що керівництво «Експресу» свідомо затягує розгляд справ, сподіваючись уникнути відповідальності.

Як повідомив адвокат Ірини Сех Віктор Яцюк, ще в серпні цього року було відкрито провадження за двома позовами проти газети «Експрес», однак відповідач подав апеляцію про те, що справу мають слухати не у Франківському районному суді, а в Яворівському, за місцем реєстрації підприємства.«Насправді це були чергові маніпуляції «Експресу» з метою відтягнути слухання справи. Зрештою Апеляційний суд Львівської області виніс рішення на користь позивача – справу повернули у Франківський районний суд, за фактичним місцем розташування редакції газети. На сьогодні було призначено слухання справ по суті, однак представник відповідача не з’явився. Очевидно, відтягує час, бо шукає спосіб уникнення відповідальності», – зазначив адвокат. 
  
Нагадаємо, у серпні 2014 року Франківський районний суд міста Львова відкрив провадження у двох справах за позовом Ірини Сех до газети «Експрес». У позовах Ірина Сех просить суд зобов’язати видання спростувати наклепницьку інформацію стосовно неї. Зокрема, позивач вимагає спростування брехливої інформації, опублікованої в газеті «Експрес» у матеріалі під назвою «Прогульниця Сех і дві її зарплати», в якому стверджується, що начебто Ірина Сех отримує зарплати на двох посадах. В іншому позові Ірина Сех оскаржує наклепницьку інформацію, викладену в матеріалі під назвою «Губернаторка Сех знову говорить неправду». У цій статті, зокрема стверджується, що Ірина Сех була відсутня на частині пленарних засідань Верховної Ради України, при цьому, в дні цих засідань начебто була відсутня на роботі в Львівській обласній державній адміністрації. Як зазначено в позовних заявах, опублікована інформація не відповідає дійсності, є неправдивою, порушує права позивача і завдає йому моральної шкоди. 
У травні 2014 року Ірина Сех подала на газету «Експрес» до суду за наклеп у публікації «Сех, перестань рубати ліс».
Раніше Ірина Сех виграла суд проти газети «Дзвони нації», яка опублікувала наклепницьку інформацію схожого змісту.

Прес-служба Всеукраїнського об’єднання «Свобода»

Немає коментарів:

Дописати коментар